donderdag 30 juni 2016

Sweet 16



Geldzakje 

Een leuk cadeau geld zakje voor iemand gemaakt die 16 werd.
Ik heb dit gedaan met het stempelset Number of Years, de ballonnen heb ik gemaakt met het stempelset Party Pant, dit was een set uit de afgelopen sale a bration. Deze is nu niet meer leverbaar, maar je zou hiervoor ook goed het set Balloon Celebration kunnen gebruiken. 

De kleuren die ik gebruikt heb zijn Watermelon Wonder, Mint Macaron, Crumb Cake en Whisper White.

Dit geld zakje is gemaakt van een envelop, die ik dubbel heb gevouwen en in het midden heb dichtgeplakt. Het kantje waar je de envelop mee dichtplak heb ik links dichtgeplakt en rechts er afgeknipt. Zo krijg je dus een vakje waar je iets in kan doen. Daarna heb ik hem versierd met het papier en de stempels. Heb je vragen over dit geld zakje mail gerust naar enjoywithstamps@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten