maandag 27 juni 2016

Starterspakket

Leuk dat je mijn blog bekijk, welkom. 

Dinsdag 21 juni heb ik me aangemeld als demo van stampin 'Up. Van het weekend mijn starters pakket binnen gekregen. Echt een cadeautje om uit te pakken. Zulke leuke producten om mee aan de slag te gaan. En natuurlijk een leuke uitbreiding naast de collectie die ik al had. 

De volgende producten zaten in mijn starterspakket (zie ook de foto's): 
- Best Birds stempelset + Bird & Blooms Thinlits
- Hardwood stempelset
- Floral Phrases + Detailed Floral Thinlits
- Letters for you stempelset
- Guy Greetings stempelset
- Tempting Turquoise Stampin' pad & Cardstock
- Peekaboo Peach Stampin' pad & Cardstock

Dat werd dus een weekend vol stempelen ... Helaas niet dus, de normale bezigheden wachten natuurlijk ook. Tussendoor toch de tijd gevonden om leuke kaartjes te maken. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten