dinsdag 10 januari 2017

Pretty Kitty & Bella & Friends



Afgelopen weekend weer eens heerlijk kaarten gemaakt.Ik heb deze drie kaarten met het stempelset Pretty Kitty en Bella & Friends gemaakt. Deze twee sets zijn ook leuk samen te combineren. De stempels heb ik ingekleurd met de Many Marvelous Markers.

Blanco kaart








De blanco kaart heb ik gemaakt met de kleuren Night of Navy en Wisper With. Daarbij heb ik design papier toegevoegd wat een vrolijk effect geeft. 
Just for you







 De kaart just for you heb ik gemaakt met een van mijn lievelingskleuren Melon Mambo, daarbij heb ik ook desing papier gebruikt in de kleur Melon Mambo, ook het strikje is in dezelfde kleur. Dit vind ik echt het leukste aan stampin' Up! Alles in dezelfde kleur.








De kinderkaart wilde ik maken in hele andere kleuren die ik normaal gebruikt, dus even uit de ' comfortzone '. De kleuren die ik gebruikt heb zijn Tempting Turquoise en Pumkin Pie.


Een leuke fleurige kinderkaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten