woensdag 9 november 2016

Bonbon doosje!

Genieten jullie ook zo van de herfst? Buiten vallen de bladeren van de bomen, is het wat frisser dan je aangenaam vindt en maakt de natuurlijk zich klaar voor de winter.
Hoe lekker is het dan om binnen te zijn in een behaaglijke temperatuur, met al je hobbyspullen uitgestald, om wat leuks te maken. Ik geniete daar in ieder geval enorm van! 

Ik kreeg de vraag of ik een bonbondoosje wilde maken.












Dit doosje heb ik gemaakt met Gift Bag Punch Board van Stampin'up! Hij is snel en makkelijk te gebruiken, waardoor je ook snel een leuk doosje hebt. Het is mogelijk om allemaal verschillende soorten doosjes te maken. 


Ik heb gekozen voor een vierkant model, omdat je daar wat makkelijker bonbons in kan doen. Om het doosje heen heb ik een rand gemaakt die het doosje mooi afsluit. Bij het openen van het doosje is het dus een kwestie van de rand er afschuiven. Voor het doosje heb ik het stempel set Butterfly Basics met daarbij horende Thinlits en een wat ouder stempel set Six-Sided Sampler gebruikt. De kleuren die ik heb gebruikt zijn Tip Top Taupe als basis en Flirty Flamigo als design kleur.

___________________________________________________________
Zin in een workshop? Maandag 21 november geef ik een workshop, met als thema: 'Kerst'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten