maandag 12 september 2016

Butterfly basics

HoiHoi,

Na alle drukke voorbereidingen voor de molenmarkt is er weer tijd voor een kaartje, zelf ben ik helemaal weg van het resultaat. Blauw met wit is echt één van mijn favorieten. 
Beide kaarten zijn verjaardagskaarten. De kaart met de vlinders is volledig gestempeld. De kaart met de bloem heb ik ingekleurd met de blenderpen. Dit is een erg leuke techniek om je kaart een andere look te geven. 
De kleuren die ik gebruikt heb zijn Night of Navy als basiskaart en Wispher White om op te stempelen. Verder heb ik kleuren toegevoegd als Crumb Cake, Flirty Flamingo en Garden Green. 

Bijschrift toevoegen


Lijkt het je leuk om een wat te proberen met dit stempelset? Maandag 19 sept. geef ik hiermee een workshop, er zijn nog 2 plaatsen vrij! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten