dinsdag 23 augustus 2016

Papillon Potpourri en Flowershop

 Na een heerlijke vakantie, is het ook weer lekker om thuis te zijn en weer een kaartje te maken. Vandaag twee simpele, maar leuke kaartjes op mijn blog. De eerste is een verjaardagskaart en de tweede een bedankkaart. 
Voor deze kaarten heb ik het stempelset Papillon Potpourri en het stempelset Flower Shop. Bij beide stempelsets zijn prachtige ponzen te verkrijgen. Verder heb ik voor het label de Layering Ovals Framelits gebruikt. 



Een simpele verjaardagskaart om te maken en toch erg leuk om te zien
Dit kaartje heb ik gemaakt met de keuren Wishper White en Night of  Navy.
Dit zijn één van mijn favoriete kleuren.
 



Op de gestempelde bloem heb ik nog een plakparel
geplakt om het af te maken







Een leuk bedank kaartje, op dezelfde manier als de verjaardagskaart.















Heb je nog vragen over deze kaart, stuur dan gerust een berichtje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten