zondag 17 juli 2016

Recht uit het hart

Vorige week de eerste bestelling gedaan! Door een snelle levering van Stampin' Up kon ik heerlijk snel aan de gang. Ik had onder andere het stempelset Recht uit het Hart bestelt. Dit is een super leuk stempelset, met zowel tekst als bloemen etc. 


Ik heb voor beide kaarten de kleuren Mint Macaron en Melon Mambo gebruikt. Melon Mambo is echt één van mijn favoriete kleuren.



 Een beterschapskaart, hoe leuk is dat als hij echt persoonlijk is gemaakt voor je. Ik heb deze gebruikt in combinatie met de Thinlits. Bij deze kaart heb ik ook de kleur Sahara Sand gebruikt. Ik heb zoals ik vaak doe gestempeld op het Wishper White papier. 






Bij deze kaart heb ik de bloemen eerst een keer afgestempeld voordat ik op de kaart heb gestempeld. De kleur word dan iets lichter, wat een mooi effect kan hebben. Bij de blaadjes van de bloem heb ik hem één keer in het stempelkussen gedrukt en twee keer mee gestempeld. Je krijg dan een 3D effect.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten